FAQ

Częste pytania

1. Czy wszystkie produkty zamieszczone w sklepie są dostępne „od ręki”?

Sklep dokłada wszelkich starań aby produkty znajdujące się na stronie sklepu były dostępne od ręki. W tym celu produkty w sklepie podlega aktualizacji. W przypadku czasowej niedostępności towaru Klient zostaje o tym poinformowany.

2. Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Jaki jest termin realizacji zamówienia? Średni termin realizacji zamówienia to do 3 dni roboczych. W przypadku niektórych produktów termin może być dłuższy — dokładna informacja zawsze znajduje się na stronie konkretnego produktu (np. do 2 tygodni).

3. Nie mogę znaleźć na Państwa stronie kodu promocyjnego.

Kod promocyjny jest przyznawany w trakcie trwania konkretnych kampanii promocyjnych.

4. Co zrobić gdy moja przesyłka nie zawiera wszystkich zamówionych przeze mnie pozycji?

Należy jak najszybciej skontaktować się z nami mailowo lub telefonicznie.

6. Mam problem z zalogowaniem się, co zrobić?

Jeżeli przy logowaniu, po wpisaniu adresu e-mail i hasła pojawia się komunikat o błędnie wpisanych danych, w pierwszej kolejności upewnij się, że użyty przez Ciebie adres e-mail to ten sam, który był podawany podczas rejestracji. Jeżeli adres e-mail jest poprawny a problem nadal się pojawia, prawdopodobnie wpisywane jest błędne hasło, w takim przypadku kliknij tutaj

KONTAKT

Skontaktuj się z nami